donderdag 5 oktober 2017

Met aardbeien en cava naar bed: om wat te doen?

Het onderstaande fragment komt uit Hoe Hou Ik Mijn Relatie Spannend van Charlie Hedo.


Man en vrouw hebben niet enkel het recht, maar ook de plicht om een constante seksuele spanning in hun relatie te creëren. Op zoek te gaan naar dat magisch gevoel van constant aan elkaar te denken, bij elkaar te willen zijn en opgewonden te worden eens men effectief bij elkaar is.
Jong verliefden doen het automatisch. Met een verleidelijke blik of een dubbelzinnig woord maken zij hun verlangen naar elkaar kenbaar. Dat paargedrag vertonen zij instinctief, maar later verleren ze het weer, wanneer ze nog meer van elkaar gaan houden zijn en er vruchten uit hun liefde zijn ontstaan.
De jong verliefden worden lang verliefden en gaan zich schamen. Ze gaan ervan uit dat ze hun verantwoordelijkheid moeten opnemen en dat er daarom geen plaats meer is voor erotiek. 

Nogmaals, er is geen boek voor nodig om dit allemaal te weten, enkel een wake up call. Veel meer dan te tonen "hoe" wil Hoe Hou Ik Mijn Relatie Spannend de agenda zijn die je eraan herinnert wanneer. Hoogstens wijst Charlie Hedo je op de verborgen letters in het pretalfabet.
Neem nu aardbeien en cava. Je neemt ze als goed menende echtgenote mee naar bed, waar je jongeheer wacht. Maar dan sta je er daar mee. ‘Wat moet ik nu in hemelsnaam met die aardbeien en die cava aanvangen,’ denk je. ‘Ik weet niet eens of hij cava lust, en aardbeien zonder suiker, die moet hij helemaal niet.’



Aardbeien en cava in bed zijn leuk, maar ze veronderstellen een reeds aanwezige erotische spanning. Als je niet reeds heet loopt naar elkaar eet je ze liever in de keuken op. Als je d’r cava bij zuipt zou het best kunnen dat je meneer toch geil krijgt en hem vanuit de keuken het bed in praat. Maar niet koud met het fruit en de drank naar bed alstublieft.

De aardbeien in bed zijn slechts de kers op de taart. De cava moet dienen om de naar elkaar dorstige partners te laven. Het gaat in dit boek om de vrouw die naar haar man sms’t dat ze in de supermarkt aardbeien en cava gaan kopen is, ‘voor vanavond’.

‘Jij krijgt ook een aardbei en een cavaatje als je kan raden hoeveel kledingstukken ik aan had, daarnet in de supermarkt,’ schrijft ze haar man.
Haar man: ‘Met je schoenen inbegrepen?’
Zij: ‘Alles inbegrepen.’
Hij: ‘Handtas ook?’
Zij: ‘Handtas niet, die doe ik niet aan toch?’
Hij: ‘Het is fris buiten. Ik veronderstel dat je een jasje aan had. Ik gok op...ik ga eens gek doen...vier kledingstukken.’
Zij: ‘Mis!’
Hij: ‘Hoeveel dan?’
Zij: ‘Vijf.’
Hij: ‘Oh (licht ontgoocheld)…Wat had je dan aan?’
Zij: ‘Mijn schoenen. Mijn jasje. Oorringen. Een halsketting. Een armband.’
Hij: ‘Oooooh... en je droeg geen…’
Zij: ‘Nee! En ook geen...’
Hij: ‘Hoho...Shit…’
Zij: ‘Je zat er niet zo ver naast. Je krijgt straks van mij een aardbeitje en een glaasje cava.’



Het bovenstaande fragment komt uit Hoe Hou Ik Mijn Relatie Spannend van Charlie Hedo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten